Saturday, August 27, 2011

shopping raya

assalamualaikum

wah meriah pulak aku tgk blog aku sendiri.
suasana raya la katakan.
lps raya tukar mood laen. HAHA
seperti biasa lakan. shopping last minute mmg ssh nk cari yg cantek sb dh kene kebas oleh orang-orang yang nk raya. *tak phm apa aku ckp kn? phm kan je.

aku shopping mesti la tempat yg femes2 je. tak maen ar tak der kelas ni.
*dh nmpakn aku belagak? teruskn baca. 
nk tahu kat mana ? KM PLAZA. okeyh org somban smua golak guling-guling. 
mesti korang ckp ekeleh tempat tu ke? takde la kelas mana.
eh eh suka hati den ar. kat situ je jual baju kurung cantek-cantek.
aku msk setiap kedai. ada yg cantek tp tkda saiz ,yg tak cantek melambak2 saiz.
dh ronda2 kat dpn kitaorg g blakang pulak.
kitaorg pun msk la kedai abg nie. aish geram pulak aku ngan dier.
muka abg tu,cm tak caya aku ley pkai saiz tu. DAAA
aku apa lagi dengan muka tak berapa masam, gua ckp ngan mak gua, " emak jom chow" haa rock tak gua.HAHA
sebnrnya tak byk aku shopping td. mak aku kata smbung esok.

hari ini shopping mcm nie je

esok aku rasa final shopping aku kowt. hamik kau 
*boros kan aku ?? setahun sekali :)

k la esok insyallah update lagi :)

No comments:

Post a Comment