Wednesday, October 26, 2011

kerja-kerja-kerja

assalamualaikum
tak jawab dosa.

okeyh apa khabar rakyat malaysia. aku tahu time ni korang mesti rasa mcm aish esok dh keje ?
alamak ! =.='
tp bg orang yg mcm aku nie, yg first time keje wlaupun satu hari. dh tahu letih dier mcm mana.
ari tu menteri bsr dtg dekat kantin pakcik aku. so dier perlukan orang utk tlg dier bungkus makanan.
dan2 time tu aku br je start cuti. ha trus excited nk keje. ye la first time.
ari jumaat mlm pakcik aku jemput aku kat rumah and tido dkt kantin.
pkl 3pg dh kene bgn.

kerja pun bermulalah, ha nak tahu keje aku apa. jap jap




ha tu dia. membungkus nasi ayam, 
apa sikit je kau ckp ? hamboi2! 1800 OKEYH.
wah besar tak tulisan dier. saja nk semua org tahu aku buat sebanyak tu. #belagak


adek wa pulak kene bungkus sup. padan muko eh. dh la paneh. tak sanggup aku bungkus sup. 


setelah penat menyiapkan kerja. kami pun apa lagi berehat la.
ha nmpak tak orang yg cekak pingang tu. tu dia SUPERMAK dekt kantin tu.
jaga anak smbil tu buat keje. terbaik !! tgh marah pekerja eh. padan muko kau habib. HAHA




last skali tanggalkn alas meja dekat dewan. tak byk pulak kn meja eh.
bak kata orang kat situ vvip duk 5 minit yo. kita berhias khemah and meja utk mereka berjam2. DUNIA-DUNIA 
selesai smua kerja pkul 6 lebih. penat dier tak hengat. ye ar kene kemas kantin pulak :)
takpe penat-penat pun enjoy. leyh gelak-gelak bagai,tido pun boleh. bilik air cond bhai. #batakgiler

p/s= lepas dpt gaji rasa bangga giler. first time dpt gaji. esok habis. jahanam ! HAHAHA 

No comments:

Post a Comment