Friday, August 8, 2014

Classmate

Assalamualaikum
nampak tak cmno bosan eh bilo takdo kojo. haha
smpai boleh update byk cerita.

sekarang ni aku tgh practical maknanya last sem aku sebagai seorang student degree.
dan dah tentu2 la kami semua buat party ( party sgt) perpisahan. hahaha

14 kawan yg sangat sempoi dan sporting.
14 kawan yg boleh diharap. :D
14 kawan yg dari dulu buat sesuatu mesti ingt orang lain.
14 kawan yg ssh nak jumpa

ye bilangan kami sgt kecil, dan yg kecil tulah buat kami sangat rapat.
terima ya allah kurniakan mereka utk aku.
eceh. :D

mcm biasalah biarlah gambar berbicara. kihkih

abg abg sado dlm kelas aku. sado sgt. ahah
fad-jani-faiz

gadis2 melayu. 

meriah uollss ada bunga api lagi. ahah 

Kelas kita. hehhe. yg tgh2 tu lecturer aku. 

nampak tak muka aku bila makan. ahaha 

abamm firdaus. abg sado lagi. ahaha  



satu satunya gambar kau bah.. sebelah tu MADAM AINAA :) 


No comments:

Post a Comment