Wednesday, December 29, 2010

Gadong

Assalamualaikum. 
091210. 
Jumaat.

tiba2 ader kereta BMW kt depan umah aku,
wah orang kaya mana dtg kat umah aku.
ahaha.
rupanya pakcik aku. br je lps jemput mak aku dari keje.
tu la pakcik aku merayau je bile cuti.
dier nk suruh aku teman blk kpg.
so aku ikut je la
dlm 6 lbey br sampai kpg. tak jauh mana pun kpg aku nie. 
keesokan harinya kitaorang cadang nk buat BBQ.
yelah semua anak2 makjang aku balik.
aku , k,mira, bangjim and angah's family kuar g tampin g beli barang2 yg perlu utk BBQ.
sebelum menunggu diorang uruskan brg utk BBQ 


aku g lyn cucu2 makjang aku.
sgt seronok tgk keletah diorang. ahahah siap bergambo lg.


byk gak la nk dibakar.


MENU
ayam
daging(korban)
coslow(sendiri bikin)
wedges
mee goreng special

tu je kowt
perh tak byk pulak aku mkn.
mcm mana tak SYHAT. 
makan je kojo eh. ahahahaha
mmg best la mlm tue.


dah selesai BBQ semua keletihan.
aktiviti esoknya pulak.
kitorang pergi air panas gadek.
wah selama aku duk melaka tak pernah jejak kaki kat tempat tu.
best jugak la tempt dier.
boleh hilangkan tension.
air dier mmg tak hengat la panas dier kan.
ahaha.
aku saran kat korang semua pergi la ke
AIR PANAS GADEK( Tampin)



weekend yang sangat menyeronokkan 
byk aktiviti yg kitaorg sempat buat.
sangat seronok. 
:) 



No comments:

Post a Comment