Thursday, December 30, 2010

sukasuki di KL :)

Khamis
23122010

hari tu aku tak tahu knp aku terpkir nk berpuasa. ganti puasa.
sedangkan aku nk jumpa chaq. 
jumpa2 je kitaorg trus lpak warung aji.
ngeee..
yg peliknya diorg taknak mkn. geram tol aku.
yelah mkn je ar aku tak kesah pun.
masa tu aku bwk cousin aku sekali.
dier pun nk jumpa ex dier. 
ex dier semakin hitam. haha jahatnya aku. sory wani. :)
lps tu kitaorg g lepak umah makcik chaq.
lps umah makcik chaq umah cousin aku pulak. 
lps tu baru rumah makcik aku. 
chaq lpk umah makcik aku smpai pkul 8 lbey.
yelah mkn skali kt umah makcik aku.
makcik aku msk kuetiaw special punya utk dier. 

Jumaat
24122010

aku bgn awal. agak terkejut jgk la. selalunya aku bgn pkul 10 pg.
dengan harapan makcik aku bg aku kuar.
dengan kekuatan yg aku ada aku pun bg tahu makcik aku yg aku nk kuar.
raut wajahnya tiba2 brubah. 
takut woo.
dier tanya aku dh bg tahu lom mak.
aku ckp ar dah. dier ley takcaya dier g call mak aku.
akhirnya berjaya pujuk makcik aku.
thanks ye acik :)
pkul 10 lbey aku dah kuar jumpa chaq.
mula2 kitaorg g rumah chaq ye lah nk tukar baju.
takn chaq nak kuar pkai track suit. :P
sangat besar ye rumah dier. 
lps tu ktaorg naek monorel g klcc.
jalan2 je. duit takda ar.
lps tu kitaorg g sogo pulak.
g sana pun jalan2 je. sb had limit aku kuar sampai pkul 3 je.
sian kan. ingat duk umah orang laen bebas rupanya tidak.
dlm perjlnan ke sogo terjumpa plak si ANA RAFALI
cantek. tp aku tak minat sgt ar dier. :)
kami ini menepati janji. mmg btl2 pkul 3 kitarorg smpai.
lepak warung aji jap lps tu lpak umah aku.
sb mlm tu aku nk g pasar malam ngan chaq.
mmg pjg la psr mlm dier.
tak tahu nk bli mknan apa. sb byk sgt.
akhirnya beli nasi tomato je.
lps beli kitaorg anta chaq sampai kt bus stand je.
lps dh anta chaq kitaorg blk and lepak umah makcik aku. sb makcik aku takda g kenduri abg kabil.
kecewa aku dier dh bertunang. gagaga :)
sempat gak la amik gambo msa jln2 ngan chaq 





No comments:

Post a Comment