Saturday, January 1, 2011

story 1

ehem
wah dah 2011 la. 
hapy new year malaysia.
hope you guys have a great year ahead 
weee~ 

KOREAN MOVIE-BABY AND ME

Tiba-tiba aku rasa nk lyn cter korean. Mysoju.com adalah tempat yg sesuai utk menonton ye. heh!
Check punya check tiba-tiba aku ternmpak tajuk cter yg menarik. bg aku la kan. BABY AND ME.
Cerita ni sangat la lawak and kadang-kadang sayu je tgk. 

1.Cerita ni mengisahkan seorang pelajar sekolah yang suka sangat buat hal. Sampai satu hari tu parents mamat ni dah tak tahan dgan prangai buruk mamat nie. Terpaksa la parents mamat ni buat satu prancangan supaya mamat ni brubah dgn tdk menghiraukan mamat ni. 

2. yg lawak tu, mamat nie ingat dier boleh enjoy, tp tak. tiba2 dr mana ntah ada bayi dlm troli dier. Start dari tu dier terpaksa lah jaga bdk nie sb ada orang tulis surat yg mengatakan ni anak dier..

3. siang mlm dier kene jaga bdk nie. smpai dibrhntikan sekolah.. yelah cikgu dier tak bagi ada anak muridnya bwk anak ke skolah. haha .sgt lawak. tp nasib baik ader sorang minah nie. sgt la pandai dan chantek. tlg dier jaga bayi ni.

4. lama-lama mamat ni dah sedar yg dier adalah seorang ayah dan perlu membesarkan bayi nie dgn cara apa pun.  part yg plg aku suka bila dier sgp cari kerja utk bg mkn bayi dier. sgt la sweet. sgp tu curi dompet org.

5. nasib baek parents dier bg dier jaga. sampai la satu hari tu bayi tu tiba2 demam. mamat ni dengar je bayi ni demam trus dier g hospital. ayah yg penyanyang yer ! 

6. last2 rupanya2 bayi yg slmani dier jaga ialah bayi member baik dier sndiri. mmg tak dpt trima la kan. 
terpksa la die serahkan bayi tu kt member dier. tp member dier pulak nk bg kat org laen. perh mmg sedih la kan. 

Hero dier sgt hensem. gler ar. Jang Geun Su
Pelakon : Kil Hae-Yeon, Kim Byul, Kim Jung Nan, Lee Moon Shik, Choi Jae Hwan, Oh Kwang Rok, Jung Kyu Soo, Mason Mun, Jang Jung Hee

tpi aku tak suka ar ending dier. mcm habis cmtu je. tunjuk la dier kawin ngan sapa ke. aish. geram tol aku. tp takpe ar crita ni buat aku gelak tak henti2. :) ha lagi satu bayi dier sangat2 la comel dan pandai berlakon., heee~ 

Selamat menonton :)



No comments:

Post a Comment