Wednesday, January 5, 2011

Part 4

hyeh korang. 
wah dah mula kuliah laa. ( ayat nk skema je ) 
bermulanya hari ke persekolah! ahahah
dah senior la seyh (senior la sgt)
sem 4 tue. :P
erm hari nie dh msk hari yg ketiga aku blaja. 
meh aku story sket.

hari pertama - class start pkul 10.30 pg.  tp tak tahu knp aku ngan ain rasa excited nk g class. fisrt time lps subuh aku tak tido. ahaha.  mmg kitaorng siap awal lakan. first class je mandarin. subject yg aku minat. tp tak minat mana pun. poyo je. yg lg best tu dpt lecturer yg sama. LIM YOK SAM. abis la lps nie. mmg asyik gelak je la dlm class dier. subject yg aku plg suka. EVENT. mmg best la kan. miss MIL yg ajar. sgt sronok.

hari kedua- hari yg plg memenatkan. sumpah aku ckp kt korang. mmg kitaorg takda masa nk rehat. lps kelas nie. kelas tu pulak. aku tak phm ar sem kali nie. ader ke patut satu subject tu buat 2 kali dlm sehari. BEL312 lak tu. sgt membunuh. hope madam sheila tak garang sgt! 

hope hari strusnya takla memenatkan. :)

sem kali nie aku ada 7 subject.

BEL312 - English for Occupational Purposes
ECO120- Economics
BMD151-Third language 11 (Mandarin)
OMT230-Office simulation
OMT255-Office software applications
OMT240-Public speaking
OMT290-Organizing Event

yg best tu aku ader 2 paper je masa final. sangat seronok ! ahahah
byk aku nk cter tp masa tak mengizinkan. cehwah! ahaha. 
nnt aku update lagi crita best.( best la sgt)
:) 

No comments:

Post a Comment