Sunday, January 9, 2011

Duit.DUit.DUIt.DUIT.

asalamualaikum
meh aku cter sket apasal duit keluar mcam air
mslh nie semua plajar alami.
lebey3 lagi new sem. 
gler ar . mcm air aku tgk duit keluar. 
br cucuk semalam dah abis kene cucuk lagi. 
aku tak phm ar knp perlu guna duit utk semua perkara. grrrr~ -_-'
diorang kene phm sket ar. tak smua plajar mampu, tak semua plajar ley byr direct. 
aku bukan nk complain psl UITM or nyesal dpt blaja kat UITM. 
smua orang berebut2 nk msk and aku rasa bertuah la dpt msk. tp yelah psl duit kan. hee ~
semua kerana duit duit dan duit. ahahahah 

harap lepas nie stop keluar duit. huh ! 

p/s= nmpaknya aku kene berjimat la nie. NO shopping ! (harapan) takpun keje kat kedai mamak or cc             
        (bragan) ahahaahahahahahh :P
      

No comments:

Post a Comment