Wednesday, May 18, 2011

manusia zaman sekarang !

assalamualaikum. 

kita tahu setiap apa yg ada pada diri kita semuanya dtg dr allah s.w.t. so gunakanlah sebaik mungkin tp bkn ke arah kejahatan tp kebaikan. aku bukan apa, aku tak suka orang menghina manusia sedangkan dier sendiri yang buat. aku tahu aku pun tak la perfect sgt. sebenarnya aku tak phm knp perlunya ada orang tulis blog pasal "carutan untuk minah bertudung urban " apa tu ? perlu ker ?

entah lah. tp aku rasa tak perlu kowt nk mengutuk orang sesuka hati je.  okeyh fine mmg btul apa yg kau kata dlm blog tu. tp cara kau tu salah. aku tahu tu blog kau and kau boleh sesuka hati je nk tulis apa. tp kau pkir la perasaan-perasaan manusia yg memakai tudung terhadap kau. diorang pun ada maruah gak. hee. eh sory la eh aku buat blog psl kau. ye la kau sendiri ckp boleh buat entry psl kau kt dlm blog ryte?? haaa.. kan dh ada.. ramai kowt yg buat. n tak boleh bla kowt ayat kau yg ini :

Ok le tew...ko pakai tudung pun bukan tutup aurat, tapi tutup rambut. Welcome to the club...ko pakai pun kena laknat...sama jewwww...see you in hell.. yeah... <--oh aku ckp camni sebab aku tau dah mesti ada yg nak ckp aku penghuni neraka nye...so aku ckp siap2 la kita jmpe di sana okek..

nmpak sgt kau mmg nk masuk neraka. tak paham aku. so aku harap lps ni kau takyh ar nk kutuk3 orang . sebab bkn yer diorg nk dgr pun and buat kau tmbah dosa je. heee.. UBAH DULU PERANGAI KAU BARU KAU BOLEH UBAH PERANGAI ORANG LAEN. meh ler tgk entry dier. 

http://www.loveydoveydoo.com/2011/04/carutan-untuk-minah-bertudung-urban.html

No comments:

Post a Comment