Friday, November 11, 2011

"woohhhoooo" during raya aidiladha 2011

assalamualaikum.
tak jawab dosa :)

heyy aweks and pakwes sekalian. sihat dok ? klu sihat alhamdulilah.
lambat pulak update psl raya haji nie. loseer gler aku rasa. tp peduli apa aku.
mmg best la raya haji aku thn nie. seperti biasa aku akn blk kpg dulu. yg laen blk time raya nnt.
meh usha2 sket aku , makcik and anak-anak eh buat before raya.

BEFORE RAYA


mskkn beras dlm buluh. aku tukang tgk. ahaha 
lps tu bakar !yeah :)
aaiman - model kayu api :) ahah
ni pulak msk rendang daging. perh terbaik !! 
kek carrot. siap ada topping lagi. tak boleh bla. mcm folio kemahiran hidup :PP

DURING RAYA AIDILADHA

mesti la ada sembhyg raya kan before happennya sesi korban mengorban nie kan. hee
lepas abis sembhyg raya ramai-ramai kumpul nk amik gambar.
yeah aku bukan lah ahli kluarga mereka, tp aku ttp nk terselit jugak. HAHA.
best wooo, ada kluarga yg bsr. :) 
dh mcm anak angkat aku rasa. nk buat cmne, kluarga makjang dh mcm kluarga aku sndri dr kecik kowt mencapap kt rumah diorg. jom usha gambar raya :)


kluarga besar makjang *akk mak aku 
psst ta ckp lagi sorang sbnarnya. blk ptg raya. 

okeyh nk jugak terselit ! heee gaya bebas. tp aku ttp tak bebas. 
haha

fikri,aidin,aqiff. - nakal gler kowt. tp aku rasa best sbb diorg ttp pgl aku dikya walaupun umur aku makin lama makin tua :PP

knp la kau comel sgt hayfa oiiii! 

my lovely cousin :)

yg belakang tu je solo. yg laen dh kawin :) - perlu ke ckp. :PP

gedik gler smua. nk love bagai ! tak boleh bla . comel tak kami ? 

ha mcm mana best tak ? best kan. that's  why la aku kata raya haji tahun ni best. 

p/s= eh eh spm makin dkt. alamk cuak la seyh ! ha ttbe teringat time spm. hee. gudluck guys ! 

No comments:

Post a Comment