Thursday, November 3, 2011

penangan lagu apit !

assalamualaikum
tak jawab dosa !


siapa apit ? bf br aku ke? kwn aku ke ? ha nk tahu jom tgk gamba kat bwh nie. tak byk pun dua je. :)


apit- singer
eh eh gambar sapa la seyh nie? ha mesti la korang tahu kan. takan la tak tahu. mungkin setengah tak tahu kowt.
mesti korang tertanya kenapa aku cter psl diorg plak nie. dah lapuk la band nie. 


ye mmg band ni dah lama. aku tahu pasal diorg bila aku dgr lagu diorg kat page member aku dekat myspace. zaman muda-muda dulu. eh zaman skrang pun ada yg maen myspace lagi eh. haha. tak silap aku 2010 bru aku tahu. padahal diorg ni dh lama wujud sejak 2008 lagi.

meh usha-usha band ni sket:

Genre
Pop/Ballad
Members
Wan - songwriter/bass
Apit - songwriter/singer
Din - guitar
Hometown
Singapore
Record label
Snoots Music Group (SMG)
About
Young and talented musicians who have been creating waves on Youtube. Baron bros is another budding artist under Snoots Music Group (SMG).
General manager
Snoots Music Group
Press contact
Anggrik Promotions
Booking agent
Anggrik Promotions

ha sebelum mereka bergabung menjadi sbuah band, diorg nyanyi dekat youtube je. mcm artis malaysia kita skrang. smua nyanyi dekat youtube. ha tup tup skrang dh jadi artis fofular okeyh ! cthnya ana rafali, najwa latif.

sumpah aku ckp ngan korang aku mmg minat lagu diorg semua. alah lantak la korang nk ckp jiwang ke hape. tp klu korang dgr sure nk dgr lagi. lagu yg plg aku suka "luahan hati and tak kusangka tak kuduga" . ha korang pun perasan jugak kan artis malaysia kita pun PINJAM lagu diorg. kan fofular tu.

apapun aku takbik springg kat diorg sb ramai dok maki depa smua. yelah psl "tatoo" yg ada kat bdn diorg. diorg ttp truskn juga mnjadi seorang penyanyi. wah gituee ! meh usha-usha sket apa komen peminat-peminat mereka :)





 *NK TGK JELAS CLICK KAT GAMBA 

ha tu dia. kemain lagi diorang comment. klu blum dge lagu2 dier org g la dgr kat you tube. gerenti tak menyesal. HAHA. 

p/s: apit lu mmg hensem la. aish cair wa tgk. ok bai ! 

No comments:

Post a Comment