Saturday, May 26, 2012

kenapa tanya soalan mcm tu ?

Assalamualaikum
tak jawab dosa :))

tepat pada pukul 8 pagi pd hari jumaat, 25/5/2012
perut aku buat hal. :D
tiba2 pulak time tu nk muntah la, nak buang air besar la.
sbnrnya nk cerita kejadian di klinik. hee . jom usha :PP

(perbualan antara aku dan doktor)

doktor : saket apa ni?

aku      : cirit birit and muntah2

doktor : owh. mkn apa semalam?

aku      : mcd

doktor : (ketawa) [motif ketawa pun aku tak tahu]
             dh brpa kali muntah and buang air besar

aku     : byk kali la jugak. :D [malu nk ckp]

doktor : owh.meh baring dekat sini saya nk check.

check punya check. tiba2

doktor : dah BERKELUARGA??

aku     : huh ? (tba2 cuak. mengandung ke aku? HAHAHA ) aku ckp la blum. hee. :PP
           
doktor: klu mcm tu, nk ubat ke nak injection?

aku     : injection.

doktor: klu mcm tu injec dekat punggung la.

aku     : hmm tak boleh ke dekat tangan ke kat mana2 ke. jnji bukan punggung.

doktor: tak boleh nanti lebam.

pkir punya pkir. baik ubat je lah.. ahah. see aku dh bazirkan masa dia sb tgu aku pkir ubat ke injection. HAHAH.

persoalannya sekarang muka aku dh mcm mak orang ke? ohhhtidakkkk. kene g facial  treatment ni. supaya kembali anjal dan gebu seperti FIDA.  :PP 

p/s : see. orang yang besar seperti aku ni pun takut kene inject dekat punggung, ni pula seorang bayi or kanak-kanak. heee

NZ

2 comments: