Saturday, June 2, 2012

perubahan yg sgt baik

assalamualaikum
tak jawab dosa :))

hari ni hari sabtu. dan hari yg sangat bosan bagi aku
duk layan fb and twitter pun bosan jgk.
tp biasala kan tak stalk page orang tak sah ye dokkk.?
aku stalk page bdak perempuan yang aku tak sangke dia akan mengikut jejak kakaknya
sgt terharu dan tersentuh bila baca status dia.

Awalnya aku tidak percaya diri..dengan pakaian tertutup rapi, kawan2 kata aku tidak trendy, =.=' 
TAPI...
abah kata cantik, begitu juga umi...^_^...

Ku ulurkan jilbabku hingga terasa damai hatiku, ku longgarkan pakaianku sehingga tertutup bentuk tubuh badanku..

Ku lakukan semua demi cinta pada Rabbiku, dan ku berbisik dalam hatiku, 
yaALLAH..moga sahabat2 ku juga akan mentaati TUNTUAN PAKAIAN syariat MU..

 DUHAI SAHABAT yang bermimpi sanjungan, cantik bukan bererti buka bukaan, cantik bukan bererti selalu berdandan, dan cantik bukan bererti seorang pujaan.

entah knp aku rasa tersentuh dgan ayat dia. 
aku terpikir2 bila aku akan menjadi seperti mereka yg telah brubah demi cinta pada allah..
aku sentiasa berdoa supaya dibukakan hati utk menjadi seperti mereka. :)

p/s : tiba2 aku rindu kat kau la ayu :(( 
 NZ

1 comment:

  1. kita doa sama2 ye nad..
    ak pn berharap mcm tu.. (^_^)

    ReplyDelete